آموزش ساخت کاور پست اینستاگرام؛ تضمینی برو اکسپلور!

فهرست مطالب

کاربران در اینستاگرام و سایر رسانه‌ها، کلاً عقلشان به چشمشان است 🙂 پس لطفاً عکس کاور پست‌هایتان را جدی بگیرید.

این موضوع اصلاً هم بد نیست! چون شخصی که برای کاور پست اینستاگرام خود وقت می‌گذارد، به احتمال زیاد محتوای ارزشمندی هم تولید کرده است که ارزش دیدن دارد.

در این مقاله قرار است یاد بگیرید که چطور می‌توانید برای پست‌های اینستاگرام خود جذاب‌ترین کاور‌ها را بسازید و در نهایت بازدید پست‌های خود را بالا ببرید. راستی، همین ابتدا بگوییم که اگر ادمین اینستاگرام هستید یا می‌خواهید ادمین حرفه‌ای شوید، حتماً سری به دیدوگرام بزنید. دیدوگرام اولین و تنها پلتفرم تخصصی کاریابی و آموزش ادمین‌های اینستاگرام است.

در این بخش می‌خواهیم ویژگی‌های مهم کاور پست‌های اینستاگرام را باهم بررسی کنیم. بهتر است این ویدیو را هم ببنید، چون فرانک در این ویدیو خیلی مفصل درباره ویژگی‌های عکس کاور بهمون توضیح داده و جدای از اون یک ابزار هم معرفی کرده تا از این به بعد خیلی راحت کاور طراحی کنید.

یعنی اگر پست شما چند اسلاید عکس باشد، عکس اول را به عنوان کاور در نظر میگیریم. اما اگر پست شما به صورت ویدیویی باشد، باید یک عکس طراحی کنید و آن را با یک نرم‌افزار یا اپلیکیشن ادیت ویدیو به ابتدای ویدیوی خود اضافه کنید.
البته آپدیت جدید اینستاگرام این قابلیت را دارد که می‌توانید کاور ویدویو رو به طور مستقیم از گالری خود انتخاب کنید. یک پیشنهاد جذاب دیگر هم داریم، ما در دوره تولیدمحتوا با موبایل نوین، تمام فوت و فن‌های تولید محتوا با موبایل را به شما آموزش داده‌ایم و پس گذراندن این دوره، ساخت کاور پست و استوری، ادیت عکس و ویدیو با موبایل، عکاسی و فیلمبرداری و ده‌ها آموزش دیگر را به خوبی یاد خواهید گرفت.